Червень
30
Моя сестра купує будинок для 131 700. Це їхній перший будинок, і вони пішли через компанію, яка нібито знаходить їх кращих кредиту можливе для них, а потім отримати будівельника, щоб розпочати будівництво свого будинку протягом найближчих шести місяців. Їх рахунок кредиту в низьких і середніх шість сотень, і вони дивляться на фіксованою процентною ставкою 9,3%. податків близько 310 щомісяця та страхування становить 127 на місяць. Їм допомагає їй пройти через паперову роботу, і я помітив, що є два кредити поєднуючись, по одному на 104 000, а інший близько 27 000 чоловік. Чи можете ви зробити це? Я хочу, щоб вона знала якомога більше, тому що вони налаштовані на закриття 13 березня 2007 року, і я хочу, щоб вони могли собі це дозволити, і що насправді вони отримують гарну угоду. Вони роблять більше 4000 в місяць. Будь ласка, надайте будь-яку інформацію, можливо, і заздалегідь дякую за будь-які відповіді. Я не хотів би для них, щоб отримати там в голові.
Будинок був побудований, оглянули і оцінили вже. Вони почали цей процес у жовтні я вважаю,
Yall дають моя сестра і я дивуюся інформації. Ми дійсно оцінити це.
Я тільки що дізнався, що у них не було первісного внеску і вони Arent звертаючи закриття витрат. Крім того, чому вони не пропонують щось на зразок першої угодою час покупці нерухомості. Im слухове студент коледжу, тому я не знаю нічого про внутрішні позики.
Схожі повідомлення:
- Як студент з кількома кредити отримати схваленим для іпотечного кредиту? В даний час я студент кілька студентських позик на моє ім'я. У мене є хороший кредитний рейтинг, але я тільки можливість працювати неповний робочий день у зв'язку з ...
- Як кредитів FHA будинку відрізняються від інших кредитів на будівництво житла? Я дивлюся на будинки в Інтернеті і деякі з них говорять, FHA покупці вітаються. Чи означає це, що деякі люди не хочуть мати справу з тими, хто має FHA ...
- Яка іпотечна компанія пропонує іпотечні кредити іноземним громадянам? Я був би дуже вдячний, якщо Ви могли б надати мені контактну інформацію іпотечних брокерів, які могли б допомогти мені з моїм вимогам. A-2 візи з відмінною кредитної ...
- Будь Pvt фінансів в Бангалорі видати кредит, щоб закрити існуючі кредити і піти на Home Loan? У мене існуючого 8 кредитів з 8 лаки як видатний яких банки не радують, але якщо я можу закрити все я маю право власності більше ...
- Як іпотечні кредити працюють, коли у вас є кредит будинку і хочуть продати свій будинок і отримати новий будинок? Скажімо, у вас є будинок, який Ви все ще повинні $ $ на ..... Ви хочете продати цей будинок і купити новий . Ви берете гроші ви отримуєте за ...
Категорії: будинок кредитів











































9 Коментарі
1 липня 2010 в 9:02 вечора
Це схоже на те, що я повинен був зробити на моєму будинку. Це може зробити гроші дуже жорсткі, хоча ..
3 липня 2010 в 1:25 вечора
Так, це звичайно називається поєднання першого і другого іпотечного кредиту. Деякі покупці, як це платити за оплату закриття і вниз. це небезпечно. Це може привести до перевитрати на отримання іпотечного кредиту і в кінцевому рахунку банкрутства, якщо не зроблено при ретельному наміри.
5 липня 2010 в 4:39 ранку
Так, це, як правило, перший і другий іпотечний кредит, або перша іпотека і кредит власного капіталу.
Коли я купив свій будинок, який я отримав іпотечний кредит і кредит власного капіталу. Я зробив це, щоб не платити PMI по іпотеці.
Ви повинні переконатися, що немає ніякої передоплати страти. Вони можуть дозволити собі виплатити кредит агресивно (і я рекомендую, щоб вони це зроблять, 9,3% є висока процентна ставка). Так що якщо вони платять більше, ніж мінімум кожен моль, вони могли б отримати все заплатили раніше і врятувати тисячі у вигляді відсотків.
7 липня 2010 в 2:31 вечора
Я повинен був зробити це, коли я купив свій перший будинок (у мене була квартира), щоб 80% правило, не повинні платити PMI. У мене був перший кредит на 80% рівновагу і другий кредит на найближчі 10% (у мене було достатньо для 10% авансовий платіж). Другий кредит, як правило, вище ставка за кредитом і за більш короткий термін.
Якщо вони потребують такої ситуації, щоб потрапити в будинок, це досить типово. У рахунок кредиту, як низько як Ви заявляєте, швидкість здається, про право теж.
Якщо вони закривають будинки і дістатися туди можна кредитний рейтинг до, приблизно через рік, вони можуть розглянути рефінансування, і об'єднання 2 кредитів в один, з кращою швидкістю. Він також міг би отримати у вартісному вираженні (будинку), яка може допомогти кредит на значення коефіцієнта, щоб уникнути сплати PMI.
7 липня 2010 в 5:17 вечора
Щось погано пахне. Вони можуть застрягти платити протягом багатьох років, для неіснуючого будинку. Звернутися дуже швидко адвокат нерухомість.
9 липня 2010 в 4:17 вечора
Структура не є рідкістю. Більше того, коли покупець має мало придушити. Структура допомагає уникнути сплати PMI.
Кредитний рейтинг трохи низько, так що позичальнику отримати удар з високою процентною ставкою. Швидше за все, буде досить крутий плата виплачується. Деякі час швидкість вище, а плата нижче, а кредитор буде платити брокерові за кредит закривається, так що там нижче збори. Всі юридичні та в основному покрита оцінка та затвердження закриття HUD.
Слідкуйте за штрафам за дострокове погашення, як це також спільного з такими справа, коли кредитний рейтинг є середнім на низькому рівні.
Для поліпшення ситуації потрібно більше початковий внесок і протягом останніх кредитних проблем бути очищені. Якщо є план зробити це тоді, можливо, починаючи з цього кредитного пакета має сенс і тоді рефінансування протягом 1-3 років. Просто перевірте передоплати плати, якщо вона дійсно хоче зробити рефінансування протягом декількох років.
Зверніть увагу, що 30 років фіксований кредит на хороший кредит повинен бути ближче до 6,25%.
Перевірка того, що вони не більш ніж в голову відмінна ідея. Навіть якщо вони можуть дозволити собі виплати у них гроші буфера, якщо хтось втрачає свою роботу? А визначає місце вгору (озеленення, штори і багато іншого, що нові потреби будинку)? Чи будуть вони потребують меблів або у них є достатня для будинку такого розміру? Це всі витрати, які, здається, спливають навіть тоді, коли здавалося, що ви можете дозволити собі виплати.
10 липня 2010 в 2:13 ранку
Так, це можливо. Це може або не може розглядатися як перший і другий іпотечний / кредитної лінії. Чим менше кредит на $ 27k здається, що це може бути кредит на будівництво. Я б, безумовно, буде Лірі про це. Якщо будинок будується в новому підрозділі (де будинки бути там найдовший був там один рік або менше), податки на майно не може бути точним і може значно підвищити на наступний період оцінки. Мій чоловік і я порадив про наших податків на нерухомість, тому що в цій же причині, ми дізнаємося в кінці цього року.
11 липня 2010 в 1:43 вечора
Це називається 80/20, а хтось в галузі в цілому кредитування продажу скаже вам, що це дуже поширене. Існує нічого поганого з цим кредитом, хоча я скажу, що в цьому процентна ставка Я припускаю, що вони йдуть заявлений дохід, тобто, не довівши свої доходи. Якщо ні, то навіть в сьогоднішньому ринку, що спочатку трохи високі. По-друге, не кредити на будівництво ... не турбує тут, і вони можуть насправді є передоплата. Якщо їх оцінки нижче, це може бути єдиним варіантом. І ... в такому випадку, можливо, вони викупили передоплати. Є багато невирішених питань, але я можу запевнити вас, як людину, яка була на оптовому ринку більше 10 років ..... це нормально. Не соромтеся, напишіть мені, якщо у вас є які-небудь питання. Ні ... Я не працюю з клієнтами, тому я не намагаюся отримати ваша справа, я просто хотів, щоб люди були інформовані і розуміти, що вони роблять.
12 липня 2010 в 7:33
Так. Іноді вам потрібно мати два кредити. Банки вважають Кредит вартості (LTV) при затвердженні кредитів. Більшість кредиторів не надають більше 75% LTV (наприклад, якщо ваше майно коштує $ 100,000 ви не можете займати більше 75% від цього значення з них, які були б $ 75,000). Деякі кредитори підуть на 80%, але все, що вище, що зажадає іпотечного страхування. Деякі кредитори будуть надавати більше, що без "вимагає" Вам придбати іпотечне страхування, але ви платите більш високий рівень та іпотечного страхування побудована на тому, що з їхнього боку.
Якщо позичальник повинен позичальника більш ніж на 75% LTV, вони отримають перший Довірче на цю суму, а потім вийняти другу Довірче до кінця, як і лінія домашньої справедливості кредиту або стандартна другу заставу.