Czerwca
30
Moja siostra jest zakup domu za 131,700. To ich pierwszy dom i poszli za pośrednictwem firmy, która rzekomo znajduje je najlepiej pożyczka ewentualnie dla nich, a następnie uzyskać budowniczy rozpocząć budowę swojego domu w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Ich ocena kredytowa znajduje się w niskim i średnim sześciu setek i szukają według stałej stopy procentowej w wysokości 9,3 proc. podatki są o 310 miesięcznie i ubezpieczenie 127 miesięcznie. Im pomaga jej przejść przez formalności i zauważyłem, że istnieją dwie pożyczki w przypadku połączenia, po jednym dla 104 tysięcy, a druga jest około 27 tys. Można to zrobić? Chcę, żeby wiedzieć jak najwięcej, ponieważ są one ustawione, aby zamknąć na 13 marca 2007 roku i chcę, aby mogły sobie na to pozwolić i że są one rzeczywiście coraz dobry interes. Robią ponad 4000 miesięcznie. Proszę podać żadnych informacji możliwych i dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi. Nie chciałbym do nich dostać się tam udać.
Dom został zbudowany, sprawdzone i ocenione już. Zaczęli ten proces w październiku wierzę
Yall dają moją siostrę i zastanawiam informacji. Jesteśmy naprawdę docenić to.
Właśnie się dowiedziałem, że nie ma przedpłaty i arent płacąc żadnych kosztów zamknięcia. Również z tego powodu nie było dali coś w rodzaju pierwszej transakcji homebuyers. Im mansardowe studentem więc nie wiem nic na temat kredytów mieszkaniowych.
Podobne posty:
- Jak student z kilku pożyczek uzyskać zezwolenie na kredyt? Aktualnie jestem studentem z kilku kredytów studenckich w moim imieniu. Mam dobrą zdolność kredytową, ale jestem tylko w stanie pracować w niepełnym wymiarze godzin ze względu na szkołę ....
- Jak kredyt mieszkaniowy FHA różnią się od innych kredytów mieszkaniowych? Patrzę na domy online i niektóre z nich mówią kupujący FHA mile widziane. Czy oznacza to, że niektórzy ludzie nie chcą zajmować się kimś, kto ma pożyczki FHA? ...
- Która firma hipotecznych oferuje kredyty mieszkaniowe dla cudzoziemców? Byłbym bardzo wdzięczny gdyby mógł Pan podać mi informacji kontaktowej brokerów kredytów hipotecznych, którzy mogą mi pomóc wymogu. A-2 posiadacz wizy z doskonałą kredytu - ...
- Wszelkie Pvt finansów w Bangalore dać kredytu, aby zamknąć istniejące pożyczki i przejść do Home Loan? Mam istniejących 8 pożyczek z 8 Lacs jako wybitny których banki nie są zachęcające, ale jeśli mogę zamknąć wszystkim jestem kwalifikujących się ponad wartości nieruchomości .. .
- Jak kredyty mieszkaniowe działa, gdy masz kredyt mieszkaniowy i chcą sprzedać swój dom i dostać nowy dom? Powiedz, masz dom, który nadal winien $ $ na ..... chcesz sprzedać ten dom i kupić nowy . Chcesz wziąć pieniądze dostaniesz za sprzedaż ...
Kategorie: kredyty dom











































9 komentarzy
01 lipca 2010 o 9:02 pm
To brzmi jak co musiałem zrobić w moim domu. To może mieć pieniądze naprawdę mocno chociaż ..
3 lipca 2010 w 1:25 pm
Tak, to nazywa się zwykle połączenie pierwszej i drugiej hipoteki. Niektórzy kupujący jak nim płacić za wypłatę zamknięcia iw dół. jest to niebezpieczne. To może prowadzić do przekroczenia o kredyt hipoteczny i upadłości ostatecznego, jeśli nie jest wykonane starannie intencji.
05 lipca 2010 o 4:39 am
Tak, jest to zazwyczaj pierwszego i drugiego kredytu hipotecznego, lub pierwsza hipoteka i domu kapitałowych pożyczki.
Kiedy kupiłem dom dostałam kredytu i pożyczki pod zastaw domu. Zrobiłem to, aby uniknąć płacenia PMI na hipoteki.
Należy upewnić się, nie ma przedpłata kara. Mogą sobie pozwolić na spłatę kredytu agresywnie (a polecam, robią, 9,3% to wysokiej stopy procentowej.) Więc jeśli płacą więcej niż minimum każdy mól, mogli dostać wszystko zapłacone wcześniej i zaoszczędzić tysiące w interesie.
07 lipca 2010 o 2:31 pm
Musiałem to zrobić, kiedy kupiłem swój pierwszy dom (miałem mieszkanie), aby reguła 80% nie musieli płacić PMI. Miałem pierwszą pożyczkę na 80% równowagi i drugiego kredytu na kolejny 10% (miałem wystarczy na 10% zaliczki). Druga pożyczka jest zazwyczaj wyższa stopa kredytu i krótszy okres.
Jeśli potrzebują tego rodzaju sytuacji, aby dostać się do domu, to jest dość typowe. Z kredytu gości tak niskie jak wy państwa, stawka wydaje się o prawo też.
Gdyby zamknąć w domu i można się tam dostać kredytu gości w górę, w około rok, mogą rozważyć refinansowania, i łączenie 2 kredyty w jeden, z lepszym tempie. Może również zyskały na wartości (dom), które mogą pomóc kredytu w relacji do wartości w celu uniknięcia płacenia PMI.
07 lipca 2010 o 5:17 pm
Coś nieprzyjemnie pachnie. Mogli utknąć płacąc za lata dla domu nieistniejącego. Skonsultować się naprawdę szybko prawnik nieruchomości.
09 lipiec 2010 o 4:17 pm
Struktura nie jest niczym niezwykłym. Bardziej, gdy kupujący ma trochę odłożyć. Struktura pomaga uniknąć płacenia PMI.
Ocena kredytowa jest nieco niski więc kredytobiorca jest trafiony z wysokim oprocentowaniem. Może być kilka ładnych strome opłaty są płacone. Raz na jakiś czas stawka jest wyższa, a opłaty są niższe jako pożyczkodawca zapłaci brokera po kredyt zamyka tak, że są niższe opłaty. Wszystko legalne i najczęściej objęte oszacowania i zamknięcia rachunku HUD.
Uważaj na przedpłaty sankcji, które jest również wspólnego z takiej transakcji kiedy kredyt gości jest średnia do niskiej.
Aby poprawić rzeczy będzie wymagała większego wkładu własnego, a przez ostatnie problemów kredytowych, które mają być czyszczone. Jeśli istnieje plan zrobić to może zaczynając od tego pakietu kredytowego ma sens, a następnie refinansowego w 1-3 lat. Wystarczy sprawdzić przedpłaty opłat, jeśli ona nie chce zrobić refinansowanie w ciągu kilku lat.
Należy pamiętać, że 30 lat stały pożyczka dla dobrego kredytu powinna być bliżej do 6,25 proc.
Sprawdzeniu, że nie są one na głowie to świetny pomysł. Nawet jeżeli mogą sobie pozwolić płatności nie mają bufor gotówki, jeśli ktoś straci pracę? Co o ustalenie up naczyń (krajobrazowe, zasłony i inne rzeczy, a nowe potrzeby domowe)? Będą musiały meble czy mają wystarczająco dużo do domu ten rozmiar? Są to wszystkie koszty, które wydają się pop-up, nawet gdy wyglądało na to można sobie pozwolić płatności.
10 lipca 2010 o 2:13 am
Tak, może. To może lub nie może być uznane za pierwszy i drugi hipoteka / linia kredytowa. Mniejszy kredyt za $ 27k brzmi jak to może być kredyt budowlany. Zdecydowanie za Leary tego. Jeśli dom jest budowany w nowym działem (gdzie domy będące tam najdłużej były tam jeden rok lub mniej) na podatki od nieruchomości mogą nie być dokładne i mogą podnieść znacznie przez następny okres oceny. Mój mąż i ja, zostały poinformowane o naszych podatków od nieruchomości z powodu tego samego powodu, my dowiemy się jeszcze w tym roku.
11 lipca 2010 o 1:43 pm
To się nazywa 80/20 i nikt w całej branży kredytowej sprzedaży powie, to jest bardzo częste. Nie ma nic złego z tego kredytu, chociaż powiem, że w tym stopy procentowej Jestem zakładając idą stwierdził dochód, czyli nie o ich dochody. Jeśli nie, nawet w dzisiejszym rynku, że najpierw jest nieco wysoka. Sekund nie pożyczka konstrukcja jest ... nie martwi tam, i mogą w rzeczywistości mieć przedpłaty. Jeśli ich wyniki są niższe, może być ich jedyną opcją. Albo ... po tym kursie, mogą one mieć wykupione przedpłaty. Istnieje wiele pytań bez odpowiedzi, ale mogę was zapewnić, jak ktoś kto był na rynku hurtowym przez 10 + lat ..... jest to normalne. Zapraszam do mnie e-mail, jeśli masz jakiekolwiek pytania. Nie ... nie działają z konsumentami, więc nie próbuję uzyskać firmy, ja po prostu lubię mieć pewność, że są świadome i zrozumieć, co robią.
12 lipca 2010 o 7:33 am
Tak. Czasami trzeba mieć dwa kredyty. Banki uważają loan to value (LTV) w trakcie zatwierdzania pożyczek. Większość kredytodawców nie pożyczamy więcej niż 75% LTV (przykład: jeśli Twój dom jest wart 100.000 dolarów nie można pożyczyć więcej niż 75% tej wartości od nich, co byłoby +75,000 dolarów). Niektórzy kredytodawcy trafi do 80%, ale wszystko powyżej, które wymagają ubezpieczenia kredytu hipotecznego. Niektórzy kredytodawcy będą pożyczać więcej niż bez "konieczności" można wykupić ubezpieczenie kredytu hipotecznego, ale płacisz wyższą stawkę i ubezpieczenie kredytów hipotecznych jest wbudowany, że na ich końcu.
Jeśli kredytobiorca potrzebuje kredytobiorcy powyżej 75% LTV, to oni dostać pierwszą umowę powierniczą dla tej kwoty, a następnie wyjąć drugą umowę powierniczą dla reszty, albo jako linia Home Equity kredytu lub standardowego kredytu hipotecznego drugiego.