Min søster kjøper et hjem for 131 700. Dette sitt første hjem, og de gikk gjennom et selskap som angivelig finner dem det beste lånet muligens for dem og deretter få en byggmester til å begynne å bygge sitt hjem i løpet av de neste seks månedene. Deres kreditt scorer er i de lave og middels seks hundre og de ser på en fast rente på 9,3%. skattene er omtrent 310 månedlig og forsikring er 127 månedlig. Im hjelpe henne gå gjennom papirarbeid og jeg merker at det er to lån som blir kombinert, en for 104 000 og den andre er rundt 27 tusen. Kan du gjøre dette? Jeg vil at hun skal vite så mye som mulig fordi de er satt til å lukke den 13. mars 2007 og jeg ønsker å gjøre de kan ha råd til denne, og at de faktisk får en god avtale. De gjør over 4000 månedlig. Vennligst gi noen informasjon mulig, og takk på forhånd for alle svar. Jeg ville hate for dem å komme inn over der hodet.
Huset er bygget, inspisert, og vurderes allerede. De startet denne prosessen i oktober tror jeg
Yall gir min søster og jeg lurer på informasjon. Vi er virkelig verdsette dette.
Jeg har nettopp funnet ut at de ikke hadde en nedbetaling og de Arent betale eventuelle avsluttende kostnader. Også hvorfor var ikke de tilbød noe sånt som en første gang boligkjøpere avtale. Im en høyskole student ark, så jeg vet ikke noe om boliglån.
Relaterte innlegg:
- Hvordan kan en student med flere lån få godkjent for et hjem lån? For tiden er jeg student med flere studielån ute i mitt navn. Jeg har en god kreditt score, men er bare i stand til å jobbe deltid på grunn av ...
- Hvordan skiller en FHA hjem lån fra andre boliglån? jeg ser på hus på nettet og noen av dem si FHA kjøpere velkommen. Betyr dette at noen mennesker ikke ønsker å forholde seg til noen som har en FHA ...
- Hvilket boliglån Selskapet tilbyr boliglån til utlendinger? jeg ville være veldig takknemlig om du kunne gi meg med kontaktinformasjon om boliglån meglere som kunne hjelpe meg med kravet mitt. A-2 visuminnehaveren med utmerket kreditt ...
- Enhver Pvt finans i Bangalore for å gi lån til å stenge eksisterende lån og gå for Home Loan? Jeg har eksisterende 8 lån med 8 Lacs som fremragende av hvilke banker som ikke er oppmuntrende, men hvis jeg kan lukke alle jeg er kvalifisert mer enn eiendom ...
- Hvordan fungerer boliglån trenger når du har en hjem lån og ønsker å selge huset og få et nytt hjem? sier, har du en hjemme at du fortsatt skylder $ $ på ..... Du ønsker å selge dette huset og kjøpe en ny en . Ville du ta pengene du får for ...
Kategorier: hus lån











































9 Comments
1 juli 2010 kl 09:02
Det høres ut som det jeg hadde å gjøre på mitt hjem. Det kan gjøre penger virkelig stramt skjønt ..
3 juli 2010 kl 13:25
Ja, er dette vanligvis kalles en kombinasjon av en første og en andre boliglån. Noen kjøpere liker det å betale for lukking og nedbetaling. dette er farlig. Det kan føre til overforbruk for et boliglån og eventuell konkurs, hvis det ikke gjøres med forsiktig hensikt.
5 juli 2010 kl 04:39 am
Ja, det er typisk en første og andre boliglån, eller en første boliglån og hjem egenkapital lån.
Da jeg kjøpte huset mitt fikk jeg et boliglån og et hjem egenkapital lån. Jeg gjorde dette for å unngå å betale PMI på boliglån.
Du bør sørge for at det er ingen forhåndsbetaling straff. De har råd til å betale ned lånet aggressivt (og jeg anbefaler at de gjør, 9,3% er en høy rente.) Så hvis de betaler mer enn det minste hver møll, kunne de få alt betalt raskere og spare tusenvis i renter.
7 juli 2010 kl 14:31
Jeg måtte gjøre dette da jeg kjøpte min første leilighet (jeg hadde en leilighet) å gjøre 80% regelen å slippe å betale PMI. Jeg hadde et første lån for 80% balanse og en andre lån for neste 10% (jeg hadde nok for en 10% forskuddsbetaling). Den andre lån er vanligvis en høyere rente lån og er for en kortere periode.
Hvis de trenger denne slags situasjon å komme inn i hjemmet, er det ganske typisk. Med kreditt scorer så lavt som du oppgir, virker raten omtrent riktig også.
Hvis de lukker huset og kan komme dit kreditt score opp, i omtrent et år, kan de vurdere refinansiering, og kombinere de 2 lånene til ett, med en bedre rente. Det også kan ha fått i verdi (hjemme) som kan hjelpe belåningsgrad for å slippe å betale PMI.
7 juli 2010 kl 05:17
Noe lukter ille. De kunne sette seg fast betale for år, for en ikke-eksisterende huset. Ta kontakt med en eiendomsmegler advokat FAST.
9 juli 2010 kl 04:17
Strukturen er ikke uvanlig. Flere så når kjøperen har lite å sette ned. Strukturen bidrar til å unngå å betale PMI.
Kreditt score er litt lav, så den som låner er å bli truffet med en høy rente. Sannsynligvis være noen ganske bratte avgifter blir betalt. Noen av tiden er høyere og gebyrene er lavere som utlåner vil betale megleren etter at lånet lukkes slik at det er lavere avgifter. Alle juridiske og det meste dekket av anslaget og den avsluttende HUD uttalelse.
Se opp for forhåndsbetaling straffer som det er også vanlig med en slik avtale når kreditt score er gjennomsnittet for lav.
For å forbedre ting vil kreve en større ned betaling og for de siste kreditt problemer skal ryddes opp. Hvis det er en plan for å gjøre det så kanskje starter med dette lånet pakken er fornuftig og deretter refinansiering i 1-3 år. Bare sjekk forhåndsbetaling avgifter hvis hun ikke ønsker å gjøre en refinansiere i noen år.
Merk at en 30 år fast lån for god kreditt bør være nærmere 6,25%.
Kontrollere at de ikke er i over hodet er en flott idé. Selv om de har råd utbetalingene har de en kontant buffer hvis noen mister jobben sin? Hva om å fikse opp stedet (landskapsforming, gardiner og andre ting for at en ny hjem behov)? Vil de trenger møbler eller gjøre de har nok til et hjem denne størrelsen? De er alle kostnader som synes å dukke opp selv når det så ut som du har råd til utbetalingene.
10 juli 2010 kl 02:13 am
Ja, det kan. Det kan eller ikke kan betraktes som et første og andre boliglån / linje av kreditt. Den mindre lån for $ 27k høres ut som det kunne være en byggelån. Jeg ville definitivt være Leary av dette. Dersom huset blir bygget i en ny sub-divisjon (der husene blir det den lengste har vært der ett år eller mindre) eiendomsskatt ikke være nøyaktig og kunne heve betydelig ved neste evalueringsperiode. Min mann og jeg ble rådet om våre eiendomsskatt på grunn av samme grunn-vi vil finne ut senere i år.
11 juli 2010 kl 01:43
Dette kalles en 80/20 og noen i hele salget utlån industrien vil fortelle dere dette er veldig vanlig. Det er ingenting galt med dette lånet selv om jeg vil si at på den rentesats jeg antar de går uttalte inntekt, som er, ikke beviser deres inntekt. Hvis ikke, selv i dagens marked som er først litt høyt. Den andre er ikke en konstruksjon lån ... ingen bekymringer der, og de kan faktisk ha en forskuddsbetaling. Hvis deres score er lavere, kan det være deres eneste alternativ. Eller ... med denne hastigheten, kan de ha kjøpt ut forskuddsbetaling. Det er mange ubesvarte spørsmål, men jeg kan forsikre deg som en som har vært i engrosmarkedet i 10 + år ..... dette er normalt. Gjerne send meg hvis du har spørsmål. Nei ... Jeg arbeider ikke med forbrukere, slik at jeg ikke prøver å få virksomheten din, jeg bare liker å sørge for at folk er informert og forstå hva de gjør.
12 juli 2010 kl 07:33 am
Ja. Noen ganger må du ha to lån. Bankene vurderer lån til verdi (LTV) når de godkjenner lån. De fleste långivere ikke låne mer enn 75% LTV (eksempel: hvis eiendommen er verdt $ 100.000 du ikke kan låne mer enn 75% av denne verdien fra dem, som ville være $ 75 000). Noen långivere vil gå til 80%, men alt over det ville kreve boliglån forsikring. Noen långivere vil låne mer enn det uten "krever" at du kjøper boliglån forsikring, men du betaler en høyere rente og boliglån forsikring er bygd inn som på slutten deres.
Hvis en låntaker må låner mer enn 75% LTV, ville de få en First Trust Deed for dette beløpet, og deretter ta ut en Second Trust Deed for resten, enten som en Home Equity Line of Credit eller en standard andre boliglån.