Červen
30
Moje sestra je nákup domov pro 131,700. Tento jejich první domov a oni šli přes společnost, která prý najde je nejlepší úvěr případně pro ně a pak dostat stavitel začít stavět svůj domov v průběhu příštích šesti měsíců. Jejich kreditní skóre je v nízkých a středních šest stovek a jsou při pohledu na pevnou úrokovou sazbou 9,3%. daně jsou o 310 měsíčně a pojištění je 127 měsíčně. Im pomáhá svému projít papíru práce a všiml jsem si, že existují dva úvěry jsou kombinované, jeden za 104 tisíc a druhý je kolem 27 tisíc. Můžeš to udělat? Chci, aby věděla, co nejvíce, protože jsou nastaveny uzavřít 13. března 2007 a chci, aby oni mohou dovolit, a že se skutečně stále hodně. Dělají přes 4000 měsíčně. Uveďte prosím informace co a předem děkuji za případné odpovědi. Nerad bych jim dostat se do tam hlavu.
Dům byl postaven, kontrolovány a hodnoceny již. Začali tento proces v říjnu Věřím, že
Yall dávají moje sestra a já jsem věděl informace. Jsme opravdu chápe to.
Jen jsem zjistil, že neměli akontací a aréna platit nějaké uzavírací náklady. Proto také nebyl nabízeli něco jako první dohody času kupců domů a bytů. Jsem student, takže střešní Nevím nic o úvěrech na bydlení.
Související příspěvky:
- Jak může student s několika půjček si schválen pro úvěru na bydlení? V současné době jsem studentem s několika studentských půjček v mém jménu. Mám dobrou kreditní skóre, ale jsem jen možnost pracovat na částečný úvazek z důvodu ...
- Jak domácí FHA úvěru se liší od ostatních úvěrů na bydlení? Dívám se na domy on-line a někteří z nich říkají, FHA kupující vítány. Znamená to, že někteří lidé nechtějí jednat s někým, kdo má FHA ...
- Která hypoteční společnost nabízí půjčky na bydlení pro cizince? Byl bych velmi vděčný, kdybyste mi poskytnout kontaktní údaje o hypotečních makléřů, kteří by mi pomohli s mým požadavkem. -2 držitel víza s vynikající kredit ...
- Každý Pvt finance v Bangalore, aby úvěr uzavřít stávající půjčky a jít na úvěru na bydlení? Mám stávajících úvěrů s 8 8 Lacs jako nedořešené, které banky nejsou povzbudivé, ale jestli můžu zavřít všechny mám nárok více než majetek ...
- Jak domácí úvěry fungovat, pokud máte úvěr na bydlení a chcete prodat svůj dům a získat nový domov? Řekněme, že máte doma, že stále dlužíte $ $ na ..... Chcete prodat dům a koupit novou . Chtěli byste mít peněz dostanete za ...
Kategorie: dům úvěry











































9 Komentáře
01.7.2010 v 9:02 hod.
To zní jako to, co jsem musel dělat na mém domě. To může dělat peníze opravdu těsné když ..
03.07.2010 v 1:25 hod.
Ano, toto je obvykle nazýván kombinaci první a druhé hypotéky. Někteří kupující jako to platit za zavírání a akontace. To je nebezpečné. To by mohlo vést k překročení rozpočtu o hypotéku a úplného úpadku, ne-li provedeno pečlivé záměrem.
05.7.2010 v 4:39
Ano, je to obvykle první a druhou hypotéku, nebo první hypotéky a domácí kapitálové půjčky.
Když jsem si koupil dům, mám hypotéku a domácí kapitálové půjčky. Udělal jsem to, aby se vyhnul placení PMI na hypotéky.
Měli byste se ujistit, že není předem trest. Oni si mohou dovolit, aby se splatil úvěr agresivně (a já doporučuji, aby tomu, 9,3% je vysoká míra zájmu.) Takže v případě, že platí více než minimální každý můra, oni mohli dostat všechno zaplatit dříve a zachránit tisíce na úrocích.
7.7.2010 v 2:31 hod.
Musel jsem to udělat, když jsem si koupil svůj první dům (měl jsem byt), aby 80% pravidlo, aby nemusel platit PMI. Měl jsem první úvěr na 80% zůstatku a druhý úvěr na další 10% (měl jsem dost pro 10% akontace). Druhá půjčka je obvykle vyšší sazba úvěru a na kratší dobu.
Pokud potřebují tento druh situace se dostat do domu, to je docela typický. S kreditní skóre tak nízké, jak si stát, míra, zdá akorát taky.
Pokud uzavřou dům a může se tam dostat kreditní skóre nahoru, přibližně za rok, oni by mohli zvážit refinancování, a kombinuje 2 úvěry do jednoho, s lepší sazbou. To také možná získal z hlediska hodnoty (domů), které mohou napomoci poměr úvěru k hodnotě vyhýbat se platit PMI.
7.7.2010 v 5:17 hod.
Něco páchne. Oni mohli uvíznout platit několik let, za neexistující domu. Poraďte se s realitní právník FAST.
09.7.2010 v 4:17 hod.
Struktura není neobvyklé. Tím spíše, když kupující má málo potlačit. Struktura pomáhá vyhnout se placení PMI.
Kreditní skóre je poněkud nízká, takže je dlužník dostat hit s vysokou úrokovou sazbou. Pravděpodobné, že nějaké hezké strmé poplatky jsou placené. Některé z doby sazba je vyšší a poplatky jsou nižší věřitel zaplatí makléře po úvěru uzavře tak, že tam jsou nižší poplatky. Všechny právní a většinou se vztahuje odhadu a závěrečné prohlášení HUD.
Dejte si pozor na sankce za předčasné jako to je také obyčejné s takovou dohodou, kdy kreditní skóre je průměrná až nízká.
Zlepšit situaci bude vyžadovat větší zálohu a za posledních úvěrových problémů, které mají být vyčištěna. Pokud existuje nějaký plán, jak to pak možná začíná na této půjčky balíčku dává smysl, a pak refinancování do 1-3 let. Podívejte se na zálohovým poplatky, pokud si to chcete udělat refinancovat za pár let.
Všimněte si, že 30 let pevnou úvěr na dobré úvěru by měla být blíže k 6,25%.
Kontrolu toho, že nejsou v přes hlavu, je skvělý nápad. I když si to mohou dovolit platby se mají peněžní vyrovnávací paměti, pokud někdo ztratí svou práci? Co, kterým se stanoví místo Up (terénní úpravy, záclony a další věci, které nových domů potřeby)? Budou potřebovat nábytek nebo mají dost pro domov této velikosti? To jsou veškeré náklady, které se zdají pop-up, i když to vypadalo, že si můžete dovolit platby.
10.7.2010 v 2:13
Ano, může. To může, ale nemusí být považován za první a druhé hypotéky / line úvěru. Menší půjčky za $ 27k zní, jako by to mohl být stavební úvěr. Já bych určitě Leary z toho. Je-li dům je postaven v nové sub-divize (kde domy mají zde nejdelší tam byl jeden rok či kratší) daně z nemovitosti nemusí být přesné a značně by mohl zvýšit o další zkušební doby. Můj manžel a já jsme byli informováni o našich majetkových daní díky této stejného důvodu, zjistíme koncem tohoto roku.
11.07.2010 v 1:43 hod.
To se nazývá 80/20 a někdo v celém odvětví prodeje úvěrů vám řekne, to je velmi časté. Na tom není nic špatného na této půjčky, i když jsem se říci, že v té úrokové sazbě Já jsem za předpokladu, že se chystáte říkal příjem, to znamená, že není prokazování příjmů. Pokud ne, ani v dnešním trhu, který První z nich je trochu vysoká. Druhé ne stavební úvěr ... ne starosti tam, a oni mohou mít ve skutečnosti předem. Pokud se jejich výsledky jsou nižší, může být jejich jediná možnost. Nebo ... v té výši, mohou si koupil předem. Existuje spousta nezodpovězených otázek, ale mohu vás ujistit, jako někoho, kdo byl na velkoobchodním trhu s 10 a více let ..... je to normální. Neváhejte a napište mi, pokud máte nějaké otázky. Ne ... Nemám práci se zákazníky, takže nejsem se snaží dostat své podnikání, jen jsem chtěl zajistit, aby lidé byli informováni a pochopili, co dělají.
12.7.2010 v 7:33
Ano. Někdy je třeba mít dvě půjčky. Banky považovat úvěru k hodnotě nemovitosti (LTV) při schvalování úvěrů. Většina poskytovatelů úvěrů nepůjčují více než 75% LTV (příklad: jestliže je Vaše nemovitost v hodnotě 100.000 dolarů si nemůžete půjčit více než 75% této hodnoty se z nich, která by byla 75.000 dolarů). Někteří věřitelé půjde na 80%, ale něco výše, která by vyžadovala hypoteční pojištění. Někteří věřitelé budou půjčovat víc než, že bez "nutnosti" můžete koupit hypoteční pojištění, ale platíte vyšší rychlost a hypoteční pojištění je postaven do toho na jejich konci.
Pokud dlužník potřebuje dlužníka více než 75% LTV, by získat první Plné moci pro tuto částku a pak se Second Plné moci pro zbytek, ať už jako vlastního domu úvěrové linie nebo standardní druhou hypotéku.