Juny
30
La meva germana es compra una casa per 131.700. Aquesta casa de la seva primera i es van anar a través d'una empresa que suposadament els trobareu un magnífic préstec possible per a ells i després el tenir un constructor per iniciar la construcció de casa durant els pròxims sis mesos. La seva puntuació de crèdit és en les baixes i mitjanes de sis cents i que estan buscant a una taxa d'interès fixa del 9,3%. els impostos són uns 310 mensuals i l'assegurança és de 127 mensuals. Estic ajudant al seu pas per la paperassa i m'adono que hi ha dos préstecs que es combinen, un per 104 mil i l'altre és de prop de 27 mil. Pot vostè fer això? Jo vull que ella sàpiga tant com sigui possible, ja que s'estableixen per tancar el 13 de març de 2007 i vull fer que s'ho pot permetre i que en realitat estan fent un bon negoci. Fan més de 4.000 al mes. Si us plau proporcioni tota la informació possible i gràcies per endavant per les respostes. No m'agradaria per a ells posar-se en el cap per allà.
La casa s'ha construït, inspeccionat i avaluat ja. Es va iniciar aquest procés a l'octubre crec
YALL estan donant a la meva germana i jo em pregunto informació. Estem realment apreciar això.
Acabo de saber que no té un pagament inicial i els que enviaven el pagament dels costos de tancament. També per què no van ser ells els que ofereix alguna cosa com un acord per primera vegada els compradors d'habitatge. Sóc un estudiant universitari golfes així que no sé res sobre els préstecs hipotecaris.
Llocs relacionats amb:
- Com pot un estudiant amb diversos préstecs obtenir l'aprovació per un préstec hipotecari? Actualment sóc un estudiant amb préstecs estudiantils diversos en el meu nom. Tinc un bon puntuació de crèdit, però només sóc capaç de treballar a temps parcial, a causa de l'escola ....
- Com un préstec hipotecari de la FHA es diferencien d'altres préstecs per a l'habitatge? Estic buscant a les cases en línia i alguns d'ells diuen que els compradors FHA benvinguda. Això vol dir que hi ha gent que no vol tractar amb algú que té un préstec de la FHA? ...
- Què companyia d'hipoteca ofereix préstecs per l'habitatge als estrangers? Estaria molt agraït si pogués proporcionar-me informació de contacte dels corredors d'hipoteca que em podia ajudar amb la meva obligació. A-2 visa de suport amb un crèdit excel · lent - ...
- Qualsevol finançament Pvt a Bangalore per donar préstecs per tancar els préstecs existents i anar a per préstec hipotecari? Tinc 8 préstecs existents amb 8 Lacs com a pendents de que els bancs no són encoratjadors, però si es pot tancar tot el que sóc elegible més de valor de la propietat .. .
- Com funcionen els préstecs hipotecaris quan vostè té un préstec hipotecari i vol vendre la seva casa i aconseguir una nova casa? Digui, vostè té una casa que vostè encara ha de $ $ a ..... Vol vendre aquesta casa i comprar un de nou . ¿Prendria els diners que rep per la venda de ...
Categories: préstecs per a habitatges











































9 comentaris
1 juliol 2010 a les 9:02 pm
Això sembla ser el que havia de fer a casa meva. Pot fer que els diners realment ajustat, encara que ..
3 juliol 2010 a les 01:25 pm
Sí, això es diu una combinació d'una primera i una segona hipoteca. Alguns compradors com per pagar per al pagament de tancament i cap avall. això és perillós. Podria donar lloc a una despesa excessiva per a una hipoteca i eventual fallida, si no es fa amb la intenció de cura.
5 juliol 2010 a les 04:39
Sí, és típicament una primera i segona hipoteca, o una primera hipoteca i préstec amb garantia hipotecària.
Quan vaig comprar la meva casa tinc una hipoteca i un préstec amb garantia hipotecària. Ho vaig fer per evitar el pagament de PMI a la hipoteca.
Vostè s'ha d'assegurar que no hi ha penalització per pagament anticipat. Ells poden donar-se el luxe de pagar el préstec agressiva (i recomano que ho facin, el 9,3% és una taxa alta d'interès.) Així que si paguen més que el mínim de cada arna, que podien aconseguir tot el que paga més aviat i estalviar milers de dòlars en interessos.
7 juliol 2010 a les 14:31
Vaig haver de fer això quan vaig comprar la meva primera casa (que tenia un condomini) per fer la regla del 80% per no haver de pagar el PMI. Vaig tenir un primer préstec pel saldo del 80% i un segon préstec per al següent 10% (que tenia suficient per a un 10% de pagament). El segon préstec és en general un préstec de taxa més alta i té un termini més curt.
Si necessiten aquest tipus de situacions per entrar a la casa, és bastant típic. Amb la puntuació de crèdit tan baix com vostè afirma, la taxa sembla correcte també.
Si tanquen la casa i pot arribar a puntuació de crèdit, en al voltant d'un any, que podria considerar el refinançament, i la combinació dels 2 préstecs en un de sol, amb una millor taxa. També podria haver guanyat en valor (la llar), que pot ajudar a la relació préstec a valor per evitar pagar el PMI.
7 juliol 2010 a les 17:17
Alguna cosa fa pudor. Podrien veure obligats a pagar durant anys, per una casa que no existeix. Consulteu a un advocat de béns arrels de FAST.
9 juliol 2010 a les 04:17 pm
L'estructura no és infreqüent. Més encara quan el comprador no té res a deixar. L'estructura ajuda a evitar el pagament de PMI.
El puntuació de crèdit és una mica baixa, de manera que el prestatari està sent colpejat amb una alta taxa d'interès. És probable que sigui bastant elevat algunes taxes que es paguen. Algunes vegades la taxa és més alta i les taxes són més baixes que el prestador li paga el corredor després que el préstec es tanca de manera que hi hagi tarifes més baixes. Tot legal i majoritàriament cobert pel pressupost i la declaració de tancament HUD.
Aneu amb compte amb les multes per pagament anticipat com que també és comú amb aquest acord, quan la puntuació de crèdit és la mitjana a baixa.
Per millorar les coses van a requerir una. Major pagament inicial i els problemes de crèdit que es netegen Si no hi ha un pla per fer-ho, llavors potser a partir d'aquest paquet de préstecs té sentit i llavors el refinançament en 1-3 anys. Només has de comprovar les despeses per pagament anticipat si es vol fer un refinançament en uns pocs anys.
Tingueu en compte que un préstec de 30 anys fix per a un bon crèdit ha d'estar més a prop de 6,25%.
Comprovar que no es troben al cap és una gran idea. Fins i tot si poden afrontar els pagaments no tenen una reserva de caixa si algú es perd la seva feina? Què passa amb la fixació del lloc de fins (jardineria, cortines i altres coses que necessita una nova llar)? ¿Necessitaran els mobles o tenen prou per a una casa d'aquesta mida? Aquests són totes les despeses que semblen fer esclatar cap amunt, fins i tot quan semblava que vostè pot fer els pagaments.
10 juliol 2010 a les 02:13
Sí que es pot. Pot o no pot ser considerada com una primera i segona hipoteca / línia de crèdit. El préstec més petit de $ 27k sona com que podria ser un préstec de la construcció. Definitivament, m'agradaria ser escèptica d'aquest. Si la casa s'està construint en una nova sub-divisió (on les cases són allà més temps han estat allí un any o menys) els impostos sobre la propietat pot no ser precisa i podria augmentar considerablement pel proper període d'avaluació. El meu marit i jo ens aconsella sobre els impostos de propietat, perquè els nostres d'aquesta mateixa raó, ens trobarem a finals d'aquest any.
11 juliol 2010 a les 13:43
Això es coneix com 80/20 i que ningú a la indústria de la venda de préstecs sencera et diran que això és molt comú. No hi ha res dolent amb aquest préstec, encara que he de dir que en aquest tipus d'interès que estic assumint que van ingrés declarat, és a dir, no demostra els seus ingressos. Si no és així, fins i tot en el mercat d'avui que la primera és una mica alt. El segon no és un préstec de la construcció ... no hi ha preocupacions, i poden de fet tenir un prepagament. Si els seus resultats són més baixos, pot ser la seva única opció. O ... a aquesta velocitat, que podria haver comprat el prepagament. Hi ha un munt de preguntes sense resposta, però els puc assegurar que algú que ha estat en el mercat majorista de 10 + anys ..... això és normal. Siéntase lliure d'enviar-me un correu electrònic si vostè té alguna pregunta. No ... jo no treballo amb els consumidors, així que no estic tractant d'aconseguir el seu negoci, m'agrada fer que la gent estigui informada i comprendre el que estan fent.
12 juliol 2010 a les 07:33
Sí De vegades cal tenir dos préstecs. Els bancs consideren préstec a valor (LTV), quan l'aprovació de préstecs. La majoria dels prestadors no presten més del 75% LTV (exemple: si la seva propietat val $ 100,000 no es pot demanar prestat més del 75% d'aquest valor d'ells, que seria de $ 75.000). Alguns prestamistes es destinarà a un 80%, però per sobre de qualsevol cosa que requereixen una assegurança hipotecari. Alguns prestamistes es presten més que això, sense "exigir" que vostè compri assegurança d'hipoteca, però vostè està pagant una taxa més alta i l'assegurança hipotecari es basa que en el seu extrem.
Si un prestatari ha de els prestataris més del 75% de LTV, se'ls donaria una Escriptura de Fideïcomís En primer lloc per aquesta quantitat i després treure un segon Contracte de Fideïcomís per a la resta, ja sigui com una línia de crèdit hipotecari o una segona hipoteca estàndard.